خبر جنجالی از محمدرضا گلزار

خبر جنجالی از محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در ایران ماندنی نیست

عکس محمدرضا گلزار در حال شنا (عکس جنجالی بازیگران)

 بانکی گفت: محمدرضا گلزار تازه به ایران بازگشته و احتمالا در ایران ماندگار نخواهد بود و مجددا به دوبی بازخواهد گشت. اگر بماند انشاا.. باز هم با ایشان کار خواهیم کرد اما اگر برود مجبوریم بازیگر دیگری را برای نقش اصلی مرد استفاده کنیم.

خبرگزاری نسیم: محمد بانکی، کارگردان گفت: کار جدیدم یک طنز اجتماعی خواهد بود و تقریبا در امتداد کارهای قبل؛ فیلمنامه تا یک ماه دیگر آماده می‌شود/ محمدرضا گلزار تازه به ایران آمده و احتمالا دوباره به دوبی بازمی‌گردد؛ اگر در ایران بماند با او کار خواهیم کرد.

این کارگردان همچنین درباره تازه‌ترین کار خود، گفت:

– سناریوی تازه ترین کارمان این روزها در مرحله نگارش است. سناریو را برادرم رضا بانکی می‌نویسد و روند نگارش طوری پیش می رود که تا یک ماه آینده فیلمنامه آماده باشد.

– محمدرضا گلزار تازه به ایران بازگشته و احتمالا در ایران ماندگار نخواهد بود و مجددا به دوبی بازخواهد گشت. اگر بماند انشاا.. باز هم با ایشان کار خواهیم کرد اما اگر برود مجبوریم بازیگر دیگری را برای نقش اصلی مرد استفاده کنیم.

– شرکتهای زیادی برای خرید حق پخش ویدیویی «تو و من» پیشنهاد داده اند اما چون فیلم در یک سری شهرستانها مانند شیراز، تبریز و تعدادی شهر از استان مازندران روی پرده است و خوشبختانه فروش هم خوب است، پیشنهادات را رد کرده ایم. پس برای عرضه نسخه ویدیویی عجله نداریم و سعی می کنیم کف فروش فیلم در شهرستانها پایین بیاید و بعد عرضه ویدیویی آن را انجام می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *