خبر عجیب کوچک ترین مادر بریتانیا و فرزندش باعکس

www.newnet.ir

عکسها و توضیحات در ادامه مطلب…

نوجوانی که عنوان جوان ترین مادر بریتانیا را از آن خود دارد ، در سن ۱۵ سالگی باردار و صاحب کودکی شده است که دچار سندروم داون (سه کروزومی) است.

 کاترین مور ، که اکنون ۱۹ سال دارد ، با وجود اینکه خودش هنوز بچه بود ، بعد از اینکه اطلاع از مشکل کودکش پیدا کرد نه تنها از پذیرفتن آن خودداری نکرد ، بلکه با وجود نگرانی های اطرافینش تصمیم قاطع گرفت که او را بزرگ کند.

 www.newnet.ir

 یافته های اخیر نشان می دهد که حدود ۹۰ درصد کودکان دچار این سندرم ، سقط می شوند، ولی کاترین این موضوع را بسیار غم انگیز می نامد.

 اکنون که پسرش در سن سه سالگی ، پیش دبستانی را شروع کرده است ، اعلام کرده است که پسرش نه تنها زندگی او را خراب نکرده است ، بلکه برعکس یک موهبت برای او محسوب می شود.

کاترین اهل شمال ایرلند است و در این رابطه گفت: “تیلور (پسرش) بهترین چیزی است که در زندگی برای من اتفاق افتاده است و زندگی من را بهتر کرده و از بابت داشتن او بسیار خوشحالم.”

  www.newnet.ir

 کاترین و مادرش

او بعد از جدا شدن از نامزدش متوجه بارداری می شود و در تولد ۱۶ سالگی اش به دنبال خریدهای مورد نیاز کودک می رود.

کاترین اکنون با یک جوان ۲۲ ساله به نام ناتان وود نامزد شده است و به گفته کاترین :”وقتی به او اطلاع دادم که من مادر کودکی با سندروم داون هستم ، فکر می کردم او از من فرار خواهد کرد ،ولی ناتان این کار را نکرد و بسیار تیلور را دوست دارد.”

   www.newnet.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *