خبر جالب شباهت عجیب دو بازیکن بزرگ فوتبال !

توضیحات در ادامه مطلب…

به گزارش پیکس اکت به نقل از گل: اگر عکس دوران جوانی یوهان کرویف را ملاحظه کنید، متوجه می شوید که لوکا مودریچ، اولین خرید تابستانی رئال تا چه حد شبیه اسطوره هلندی باشگاه بارسلوناست.

شباهت ظاهری این دو عجیب است و از همین روست که خیلی ها به مودریچ لقب « کرویف بالکان» را داده اند.اندام لاغر و قد کوتاه ، شباهت اصلی این دو بازیکن دنیای فوتبال است.

البته شباهت های مودریچ و کرویف فقط در ظاهر آنها نیست و سبک بازی آنها که در دو پست متفاوت بازی می کرده و می کنند نیز بسیار شبیه به هم است. یوهان کرویف قدرت بالایی در کنترل توپ داشت و دیدبازی نیز در انجام بازی هایش داشت. ستاره کروات رئال هم مغز متفکر تیم ملی کشورش است و در تیم تاتنهام نیز نقش مشابهی را ایفا می کرد.خلاقیت های فوتبالی این دو بازیکن نیز کاملا قابل مقایسه است.

نکته جالب دیگری نیز که وجود دارد این است که کرویف در زمان حضورش در آژاکس آمستردام و در تیم ملی هلند نیز پیراهن شماره ۱۴ را برتن می کرد و کرویف هم در ابتدا در تیم ملی کشورش و در باشگاه تاتنهام پیراهن شماره ۱۴ را برتن می کرد و پس از مدتی شماره پیراهنش در تیم ملی را به عدد۱۰ تغییر داد.

بعد از انتقال مودریچ به رئال مادرید، عکس او در کنار کرویف در شبکه های اجتماعی می چرخد و خیلی ها معتقدند که مودریچ شباهت هایی نیز به دیوید گوئتا، یکی از هنرمندان موسیقی فرانسه نیز دارد.

با وجود این شباهت ها، کرویف هیچ وقت الگوی فوتبالی مودریچ نبوده و زونیمیر بوبان و فرانچسکو توتی، بازیکنانی بوده اند که مودریچ از آنها الهام زیادی گرفته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *