جدیدترین پر تیراژترین عکس زمان انقلاب با تصویر

توضیحات در ادامه مطلب…

پیکس اکت: آقای حسین شرکت همان عکاسی بود که عکس معروف امام خمینی در پلکان هواپیما را گرفته بود ایشان آدم شجاع و نترسی بود و به نظرم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فرودگاه بود با حجم خبرنگارهایی که آن روز در فرودگاه مستقر بودند.

علی فریدونی، از عکاسان مطرح انقلاب و دفاع مقدس، با اشاره به زمان بازگشت امام راحل به ایران، گفت: روز ورود امام به تهران من اولین عکاسی بودم که عکس معروف امام خمینی(ره) را که از پلکان هواپیما پایین می‌آمدند دیدم.

آقای قدیری که دبیر عکس خبرگزاری ایرنا بود از بین چند عکاسی که در خبرگزاری ایرنا داشت هر عکس را متناسب با توانایی‌اش در روز ۱۲ بهمن در قسمت خاصی تقسیم کرده بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو،آقای حسین شرکت همان عکاسی بود که عکس معروف امام خمینی در پلکان هواپیما را گرفته بود ایشان آدم شجاع و نترسی بود و به نظرم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فرودگاه بود با حجم خبرنگارهایی که آن روز در فرودگاه مستقر بودند. گرفتن این عکس شاهکار بود و ایشان توانسته بود ۷ الی ۸ فرم از پلکان عکس بگیرد این عکس پرتیراژترین عکس آن برهه زمانی شد و بیش از ده‌ها هزار فرم از این عکس چاپ شد مردم در خانه و مغازه‌شان این عکس را با سایزهای مختلف چاپ کردند و بر دیوارها نصب کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *