دختران و پسران در آموزشگاه‌های خصوصی چه می کنند ؟با تصاویر

توضیحات و عکسهای بیشتر در ادامه مطلب….

به گزارش ندای انقلاب، این آموزشگاه ها برای رقابت با یکدیگر و جذب بیشتر جوانان، تبلیغات لجام گسیخته ای را در دستور کار خود قرار داده اند.

همچنین با عدم نظارت دستگاه های مربوطه نسبت به عملکرد این آموزشگاه ها، آنان به راحتی با پر زرق و برق نشان دادن فضای موسسه شان باعث تحریک جوانان برای شرکت در دوره های آموزشی می شوند.

از تبلیغات فانتزی این گونه موسسات که بگذریم در بسیاری از موارد مشاهده شده که اشخاصی با پوشش غیر اخلاقی به عنوان رزورشن و یا منشی در این آموزشگاه ها مشغول به فعالیت هستند که جدای از حقوق و مزایای ماهانه، وجهی برای تهیه لوازم آرایشی و پوشش های نامناسب شان از سوی موسسان این آموزشگاه ها دریافت می کنند تا با جلب توجه بیشتر، باعث جذب مشتری شوند.

به گفته برخی از کارشناسان اجتماعی این تحرکات برای جلب مشتری و تحریک جوانان برای شرکت در کلاس های آموزشگاه مربوطه صورت می گیرد و آثار مخرب آن امروزه به وضوح در بین شبکه های اجتماعی قابل مشاهده است.

همچنین، محتوای برگزاری این کلاس ها نشان دهنده بی توجهی مسئولین فرهنگی و اجتماعی به نحوه تدریس از سوی استادان غیر متعهد و القای تفکرات ضد اسلامی، ملی گرایی، کاپیتالیسمی و ترویج ناسیونالیسمی حکایت دارد.

این نکته حائز اهمیت است که در طول برگزاری این کلاس ها، رویا پروری از طریق به تصویر کشیدن زندگی های اروپایی- آمریکایی به جوانان دیکته می شود که این اقدام علاوه بر اینکه سوق دادن جوانان به سمت تفکرات، زندگی عادی آنان را تحت تاثیر قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *