شبکه آی فیلم میزبان میوه ممنوعه می شود

آی فیلم میزبان “میوه ممنوعه” می شود

شبکه‌ «آی‌فیلم» بزودی پخش چهار سریال ایرانی را آغاز می‌کند.سریال میوه ممنوعه از جمله مجموعه‌هایی است که قرار است از این شبکه پخش شود.
 جام جم آنلاین:  شبکه‌ «آی‌فیلم» بزودی پخش چهار سریال ایرانی را آغاز می‌کند.سریال میوه ممنوعه از جمله مجموعه‌هایی است که قرار است از این شبکه پخش شود.

پخش سریال کمدی «سه، پنج، دو» ساخته حسین سهیلی‌زاده از دیروز از این شبکه آغاز شده است.

در این سریال که فرهاد آئیش نقش اصلی آن را بازی می‌کند، مسائل پشت پرده فوتبال با روایت طنز به تصویر کشیده می‌شود. از دیگر بازیگران سه، پنج، دو می‌توان به شهره لرستانی، رامین ناصرنصیر و رضا رویگری اشاره کرد.

سریال «آشپزباشی» ساخته محمدرضا هنرمند دیگر سریالی است که در آینده نزدیک روانه آنتن شبکه آی‌فیلم می‌شود. در این سریال پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، مهراوه شریفی‌نیا، هوشنگ حریرچیان و… بازی می‌کنند.

سریال میوه ممنوعه چند سال پیش به مناسبت ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

این سریال که حسن فتحی آن را کارگردانی کرده است، بزودی از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

علی نصیریان، امیر جعفری، گوهر خیراندیش، طناز طباطبایی و هانیه توسلی بازیگرانی هستند که نقش‌های اصلی میوه ممنوعه را بازی می‌کنند.

سریال «وفا» ساخته محمدحسین لطیفی دیگر سریالی است که در انتظار پخش از این شبکه است. هانیه توسلی، فرهاد اصلانی و فرهاد قائمیان برخی از بازیگران سریال وفا هستند. پوریا پورسرخ از بازیگران جوانی است که با بازی در این سریال به شهرت رسید و به دنیای بازیگری وارد شد.

سریال بشارت منجی ساخته نادر طالب‌زاده نیز از سریال‌هایی است که در انتظار آنتن شبکه آی‌فیلم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *