پاسخ جدید نرگس محمدی به شایعات سیاسی با تصویر ستایش قلابی

توضیحات در ادامه مطلب…

چندی پیش یکی از تلویزیون های ماهواره ای تجزیه طلب در اثر بی اطلاعی از واقعیت های داخلی ایران و به علت تشابه اسمی، این بازیگر را با نرگس محمدی، همکار شیرین عبادی و عضو ارشد گروهک موسوم به ‘کانون مدافعان حقوق بشر’ اشتباه گرفته بود.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، “نرگس محمدی” هنرپیشه سینما و تلویزیون که با ایفای نقش در سریال پرمخاطب «ستایش» به شهرت رسید، در گفتگو با خبرگزاری فارس ضمن گلایه از برخی مطبوعات، گفته است: «بعضی ها برای دیده شدن و فروش بیشتر دست به هر کاری می‌زنند. چندی پیش یکی از مطبوعات عنوان کرده بود که نرگس محمدی بازیگر در زندان اوین به سر می‌برد و همین مطلب دردسرهای زیادی برای من به همراه داشت. گویا فردی همنام من در زندان به سر می‌برد، ولی آن فرد من نیستم و با من نیز هیچ ارتباطی ندارد.»
گفتنی است چندی پیش یکی از تلویزیون های ماهواره ای تجزیه طلب [آسو.ست/ASO.sat] در اثر بی اطلاعی از واقعیت های داخلی ایران و به علت تشابه اسمی، این بازیگر را با نرگس محمدی، همکار شیرین عبادی و عضو ارشد گروهک موسوم به ‘کانون مدافعان حقوق بشر’ اشتباه گرفته بود. نامبرده به دلیل انجام فعالیت های خارج از ضابطه و فعالیت علیه نظام، به تحمل ۶ سال زندان محکوم شده است.
۳۰۳

تصویر نرگس محمدی فعال ضدانقلاب که برخی رسانه ها هنرپیشه نقش ستایش را با وی اشتباه گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *