اعلام جدید زمان اکران کلاه قرمزی و بچه ننه

اعلام زمان اکران “کلاه قرمزی و بچه ننه”

علی سرتیپی مدیرعامل موسسه فیلمیران گفت: «با توجه به اینکه تابستان بهترین زمان برای اکران این فیلم است، روز عید فطر نخستین اکران این فیلم در سینماها خواهد بود.
 خبرگزاری سینمای ایران: علی سرتیپی مدیرعامل موسسه فیلمیران گفت: «با توجه به اینکه تابستان بهترین زمان برای اکران این فیلم است، روز عید فطر نخستین اکران این فیلم در سینماها خواهد بود.»

این فیلم که پروانه نمایش آن صادر شده ابتدا قرار بود در جشنواره فیلم فجر نیز به نمایش در بیاید اما طولانی شدن مراحل فنی آن باعث شد فیلم طهماسب برای نمایش در این فستیوال آماده نشود.

«کلاه قرمزی و بچه ننه» به تهیه‌کنندگی حمیدمدرسی داستان شیطنت‌های پسر عمه‌زاست که کلاه قرمزی و آقای مجری را به دردسر می‌اندازد و ماجرای جدیدی پیش می‌آید که منجر به ورود مهمان ناخوانده‌ای می‌شود.

حمید جبلی،‌ ایرج طهماسب،‌ خسرو احمدی، مهدی باطبی،‌ عیسی یوسفی‌پور، بهادر مالکی،‌ بنفشه صمدی و پوپک مظفری بازیگران اصلی این فیلم هستند.

«کلاه قرمزی و بچه ننه» مانند دو سری قبلی موزیکال است و ترانه‌های فیلم توسط ایرج طهماسب گفته شده و حمید جبلی و محمدرضا هدایتی به عنوان خواننده با طهماسب همکاری کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *