این فیلم‌ ها سینمایی و تلوزیونی را آخر هفته از تلویزیون ببینید

این فیلم‌ ها را آخر هفته از تلویزیون ببینید

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «برنده جام»، «فرزندچهارم»، «هشت میلیمتری» / «بچه‌های راه آهن»، «من همینم»، «حکایت آن مرد خوشبخت»، / «دونخاله راننده»، «سربازرس مونتالبانو»، و…پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹خرداد ماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما، نمایش و آموزش پخش می‌شود.
 تابناک:  فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «برنده جام»، «فرزندچهارم»، «هشت میلیمتری» / «بچه‌های راه آهن»، «من همینم»، «حکایت آن مرد خوشبخت»، / «دونخاله راننده»، «سربازرس مونتالبانو»، «جنگجویان آسمان»، «کنکورد» «مافیای پیتزا»، «گورو» / «انگشتر»، «قتل عمد» / «تیک تاک»، «بعدازآبشار»، «سارق» / «شعله درباد» و «زنجیرهایی که پاره می‌شوند» /«خبرسازان»، «جان کیو» /«ذهن زیبا» پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹خرداد ماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما، نمایش و آموزش پخش می‌شود.

شبکه یک

فیلم سینمایی «برنده جام» به کارگردانی ایمون وینسر، پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه ساعت ۲۲ ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: دیمون و جیسون دو برادر سوارکارهستند که در مسابقات لیگ ملبورن به مقام قهرمانی رسیده‌اند. پدر آنها که سوار کاربسیارماهری بوده، بر اثر سانحه در مسابقات سوارکاری جان خود را از دست داده است. دیمن که یکبار قهرمان جام ملبورن شده قصد دارد تا سال آینده نیز رکورد خود را حفظ کند. یک هفته قبل ازمسابقه اصلی لیگ، جیسون که در لیگ دیگری شرکت کرده است به مانند پدرش از اسب پرت شده و جان خود را از دست می‌دهد. این حادثه روحیه دیمن رابه کلی ازبین می‌برد.

فیلم سینمایی «برنده جام» با بازی برایان مارتین، استفان کارز، محصول سال ۲۰۱۱ درکشور استرالیا ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «فرزند چهارم» به کارگردانی شبنم عرفی نژاد، جمعه ۱۹ خرداد ماه ساعت ۱۶ ازشبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم با بازی پرویز پورحسینی، صالح میرزا آقایی، احمد یارعلی، انوش فاطمی، فرهاد مهدوی، سمیرا ذکایی و مریم آهنگ ازاین قراراست که:«منصور دیباج» مرد ثروتمندی است که به طور ناگهانی اعلام می‌کند درگذشته همسردیگری داشته و از او یک پسر دارد. فرزندان او از شنیدن این خبر تعجب می‌کنند و در مورد میراث او به هراس می‌افتند. آن‌ها دست به کارهای مختلف می‌زنند تا ثروت زیاد او به دست کس دیگری جز خودشان نیفتد.

****************************
فیلم سینمایی «هشت میلیمتری» به کارگردانی استوا اسپیل بری، جمعه ۱۹ خرداد ماه ساعت ۲۴ از شبکه یک سیما بازپخش می‌‌شود.

فیلم سینمایی «هشت میلیمتری» با بازی ال ماتینگ و آماندا میکالکا، محصول سال ۲۰۱۱ در کشور آمریکا ساخته شده است.

شبکه دو

فیلم سینمایی«بچه‌های راه آهن» به کارگردانی محمد مهدوی و تهیه کنندگی مهدی کریمی، پنجشنبه ۱۸خرداد ماه ساعت۱۴:۳۰ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی فرید شیخ زاده، حسین حسنی زاده، مینا نوروزی فرو حمید رضا پاکدل خواهید دید: پسر بچه‌ای روستائی که پدرش شهید شده است. تصمیم می‌گیرد به امام نامه‌ای بنویسد، او نامه را می‌نویسد و از طریق پست برای امام می‌فرستد، دوستانش او را سرزنش می‌کنند که مگر امام نامه تو را می‌خواند و یا پاسخ می‌دهد؟ او روزها درانتظار جواب نامه امام است و هر روز به محل رسیدن نامه‌ها می‌رود تا بالاخره روزی جواب نامه خود را از طرف امام خمینی دریافت کند.

****************************
فیلم سینمایی «من همینم» جمعه ۱۹ خرداد ماه ساعت ۱۷:۳۰ ازشبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: «نیک» در مدرسه‌ای درس می‌خواند که تعدادی از دانش آموزان این مدرسه ازلحاظ ظاهری با بقیه کمی متفاوت می‌باشند و این باعث شده که برخی آنها را مسخره کنند. یکی از این افراد «جی گنده» است. یکی ازمعلمین محبوب این مدرسه نیز «آقای سیمون» است. نیک به آقای سیمون علاقه زیادی دارد، «آقای سیمون» به او تحقیقی مشترک با «جی گنده» می‌دهد. «نیک» از این تحقیق ناراضی است، ولی «آقای سیمون» اصرار دارد که «نیک» با «جی گنده» همکاری کند.

اد هریس، چیس الیسون و مولی پارکر در فیلم سینمایی «من همینم» به کارگردانی میشل پاونه و تهیه کنندگی دنیس چامیان و میشل پاونه، محصول سال ۲۰۱۱ کشور آمریکا ایفای نقش پرداخته‌اند.

*****************************
جمعه ۱۹خرداد ماه ساعت ۲۳ فیلم سینمایی «حکایت آن مرد خوشبخت» ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی محمود جعفری، فتحعلی اویسی، پرویز پرستویی، کتایون ریاحی وزنده یاد نیکو خردمند از این قراراست که: «احمد حشمتی» آدم فقیری است که به طوراتفاقی مجسمه گرانبهایی را پیدا می‌کند و آن را به خانه اش می‌برد تا در فرصت مناسب به پول نقد نزدیکش کند، اما کوشش‌های او برای فروش مجسمه که با همکاری آدم طماعی به نام «ارشد» صورت می‌گیرد، بی نتیجه می‌ماند. رفتار مشکوک این دو نفر توجه دیگر ساکنان خانه راجلب می‌کندویکی پس ازدیگری ازوجودمجسمه باخبرمی شوند.
فیلم سینمایی «حکایت آن مرد خوشبخت» به کارگردانی رضا حیدرنژاد و تهیه کنندگی عزت اله جامعی ندوشن و علی کفاش عراقی درسال ۱۳۶۹ ساخته شده است.

شبکه سه

فیلم سینمایی «دو نخاله راننده» به کارگردانی اوسوالدو سیویرانی، محصول سال ۱۹۷۱ کشورایتالیاو با بازی فرانکو فرانچی و چیچو اینگراسیا، پنجشنبه ۱۸خرداد ماه ساعت ۱۱:۳۰ از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.

****************************
فیلم سینمایی «سربازرس مونتا لبانو» به کارگردانی آلبرتوسیرونی، محصول سال ۱۹۹۹- ۲۰۱۱کشورایتالیا، پنجشنبه ۱۸خرداد ماه ساعت ۱۷ ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.
لوکا زینگاریتی و پی پی نو مازوتا درفیلم سینمایی «سربازرس مونتا لبانو» به تهیه کنندگی نورا باربی آری به ایفای نقش پرداختند.

****************************
فیلم سینمایی «جنگجویان آسمان» محصول سال ۲۰۰۵ کشورهای انگلیس و فرانسه، پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «جنگجویان آسمان» داستان دو خلبان شکاری به نام آنتوان مارچلی و سباستین و لوا است. در بازارهواپیما، بین آمریکایی‌ها و تولیدات هواپیمایی فرانسه رقابت شدیدی است. هواپیمای فرانسه میراژ ۲۰۰۰ است که برای اثبات قدرت واقعی آن باید با ۱۶F آمریکایی دریک مسیر۶۶۰۰ کیلومتری رقابت کند. اما چون این عملیات باید در خاک دشمن باشد، خلبان میراژ با یک پرونده سازی اخراج می‌شوند.

بنوایت ماگیمل و کلویس کورنیال در فیلم سینمایی «جنگجویان آسمان» به کارگردانی جرارد پیرد به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «کنکورد» به کارگردانی دیوید لوول ریچ، پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: صنایع نظامی هریسون وابسته به نیروی هوایی آمریکا بوده که ساخت موشک زمین و هوایی به نام بازل را به اطلاع مردم می‌رساند. فردی به نام «کارل پارک» که معاون فروش هریسون است به دیدارخبرنگارمعروفی به نام «مگی ویلن» می‌رود و او را درجریان فروش سلاح‌های غیرمجازبه تعدادی ازکشورها قرارمی دهد.
آلن دلون و سوزان بلک لی در فیلم سینمایی «کنکورد» محصول سال ۱۹۷۹ کشور آمریکا، به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «مافیای پیتزا» جمعه ۱۹خرداد ماه ساعت ۱۱:۲۰ از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.

سالی هارمسن و میشل جوهان در فیلم سینمایی «مافیای پیتزا» به کارگردانی تیم اولیوک محصول سال ۲۰۱۱ کشور هلند بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «گورو» به کارگردانی مانی راتنام، جمعه ۱۹ خرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در این فیلم می‌بینیم: «گورو» جوان به امید به دست آوردن پول به ترکیه می‌رود. پس از هفت سال به هند بازمی گردد و با پولی که بدست آورده تصمیم می‌گیرد واردکار تجارت شود، اما چون سرمایه اش کافی نیست با دختر یکی ازهمشهریانش ازدواج می‌کند و با پول جهیزیه همسرش وارد تجارت نخ می‌شود.

فیلم سینمایی «گورو» با بازی میتون چاکرابورتی و آبیشک با چان، محصول سال ۲۰۰۷ در کشور هند ساخته شده است.

شبکه چهار

فیلم تلویزیونی «انگشتر» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و تهیه کنندگی کامران مجیدی و با بازی امیرجلیلی، عیسی یونسی، بهرام ابراهیمی و سودابه بیضایی، پنجشنبه ۱۸خرداد ماه ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه چهار سیما باز پخش می‌شود.

****************************
روز جمعه ۱۹ خرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ فیلم سینمایی «قتل عمد» در قالب برنامه «سینما ۴» از شبکه چهارسیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: در سال ۱۹۳۵ هنری یانگ، جوان ۱۶ ساله و یتیم به جرم دزدیدن پنج دلار از یک دفتر پست محلی برای سیرکردن شکم خود و خواهرش محکوم به گذراندن سه سال حبس در زندان هولناک آلکاتراز می‌شود و تا سال ۱۹۳۸ به بدترین نحو ممکن ازسوی زندانیان بی رحم مورد ضرب و شتم قرارمی گیرد. در نخستین روزبازگشت از زندان انفرادی بازندانی دیگری که باعث گرفتاری اش شده بود روبه رو می‌شود و وارد ماجرایی تازه می‌شود.

گری اولدمن، کوین بیکن و کریستیان اسلیتر در فیلم سینمایی «قتل عمد» به کارگردانی مارک روکو، محصول سال ۱۹۹۵ کشورهای آمریکا و فرانسه بازی کرده‌اند.

شبکه تهران

فیلم سینمایی «تیک تاک» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدعلی طالبی و با بازی شیرین بینا، نگین صدق گویا، سعید قرایی و عباس صادقی نژاد، پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ درقالب برنامه «تماشاخانه» ازشبکه تهران روی آنتن می‌رود.

در این فیلم می‌بینیم: مادرحسن برای تشویق فرزندش که درکلاس دوم دبستان درس می‌خواند، ساعتی راکه یادگارشوهرش است به معلم می‌سپارد تا به حسن بدهد. سعید ساعت حسن رادرکیف خود می‌گذارد و معلم پس از بازگرداندن آن به حسن از او می‌خواهد که دیگر ساعت را سرکلاس نیاورد.

****************************
فیلم سینمایی «بعد از آبشار» ۴۰ دقیقه بامداد روزجمعه ۱۹خرداد ماه ازشبکه تهران بازپخش می‌شود.

دن برود، ویکی هاگتون، الیزابت هاتورن و کوهن هالووی درفیلم سینمایی «بعد از آبشار» به کارگردانی سیمون هوروکز، محصول سال ۲۰۱۰ کشور نیوزلند بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «سارق» به کارگردانی بنجامین هیسینبرگ، جمعه ۱۹ خرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ازشبکه تهران پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: رتنبرگر، یک سارق حرفه‌ای بانک است که پس از گذراندن دوران محکومیتش آزاد می‌شود. او تمام وقت خود را صرف تمرین برای دویدن می‌کند تا در مسابقات دو شرکت کند و از طرفی برای دزدی‌های بعد آماده شود. او به محض آزاد شدن دست به سرقتهای زنجیره‌ای می‌زند، اما حضورش در مسابقات پوشش خوبی است تا کسی به او شک نکند. مددکار زندان وقتی درمی‌یابد که او پس از خروج از زندان سعی نکرده تا همسرش را ملاقات کند یا به خانه باز گردد، به او مشکوک می‌شود.

اندروز لاست، فرانسیسکا وسز، فلورین واتروبا و جوهان بدنار در فیلم سینمایی «سارق» محصول سال ۲۰۱۰ کشورهای آلمان و اتریش به ایفای نقش پرداختند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «شعله در باد» به کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد مهرانفر، ازتولیدات صدا و سیمای مرکزکهگیلویه و بویراحمد، پنجشنبه ۱۸خرداد ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه شما پخش می‌شود.

داستان فیلم تلویزیونی «شعله درباد» با بازی سحرعقیلی، مریم دلخواسته، مصطفی تقوی و سولماز محمدی از این قرارا ست که: شوکا، دخترنوجوانی است که پدرجنگلبانش را درمبارزه با قاچاقچی‌های چوب از دست داده است. در روستای شوکا دبیرستانی برای ادامه تحصیل وجود ندارد و اکنون که او باید به مدرسه‌ای شبانه روزی برود، حیران مخالف رفتن اوست.

****************************
فیلم تلویزیونی «زنجیرهایی که پاره می‌شوند» به کارگردانی داریوش جهانگیری و تهیه کنندگی فرشادشکیبی و پروین خدرویسی، جمعه ۱۹خرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ ازشبکه شما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم تلویزیونی «زنجیرهایی که پاره می‌شوند» آمده: ایلیای نوجوان به پهلوان معرکه گیر محل علاقه دارد و تصمیم داردتا روزی همانند او پهلوان شود. پهلوانی که پیش از این دریافته که قدرت سابق را ندارد و به نوعی سرخورده شده است. ایلیا که جسم و روح خود را ضعیف می‌بیند، به همراه ورزشکارمشهور شهر به تمرین می‌پردازد و با تلاش و ریاضت، قوی تر از پیش می‌شود. روزی اودرصحبت‌های معلمش درمی یابدکه پهلوان دراصل حاج اسماعیل نوری ست که روزگاری معلم وازرزمندگان دوران دفاع مقدس بوده است.

علی اوسیوند، یوسف مرادیان، رزیتا عجم و جلیل بشتام درفیلم تلویزیونی «زنجیرهایی که پاره می‌شوند» به عنوان بازیگران اصلی حضورداشتند.

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «خبرسازان» به کارگردانی اندرز بنکه پنجشنبه ۱۸ خردادماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم پلیس وسیستم امنیتی روسیه را به چالش می‌کشد. پس از اینکه پلیس‌ها یک گروه تبهکار را دنبال می‌کنند، آنها به ساختمانی مسکونی وارد می¬شوند و ساکنین را گروگان می‌گیرند. پلیس سعی می‌کند که این افراد را از دست تبهکاران نجات دهد و یک زن که مسئول تبلیغات تلویزیونی پلیس است هم وارد ماجرامی شود. بی کفایتی پلیس و کارهای احمقانه‌ای که انجام می‌دهند، باعث می‌شود که نتوانند گروگانها را آزاد کنند.

اندری مرزلیکین، یه وگنی تسیگانوو و ماریا مکی کووا در فیلم سینمایی «خبرسازان» محصول سال ۲۰۰۹ کشورهای روسیه و سوئد در ژانر حادثه ای، جنایی، هیجانی و درام به ایفای نقش پرداخته‌اند.

***********************************
فیلم‌های سینمایی و انیمیشن «مسافرت»، «برناردوبیانکادرنجات پتی»، «زندگی، دروغ، فوتبال»، «نابودگر۲» و «جدال تبهکاران» پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه ساعت۱۳:۱۵، ۱۵، ۱۷، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

****************************
فیلم سینمایی «جان کیو» به کارگردانی نیک کازاوتس وبا بازی دنزل واشنگتن و رابرت دووال، جمعه ۱۹ خردادماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش سیما پخش می‌شود.

درخلاصه داستان این فیلم آمده است: جان کیو مرد خانواده دوستی است که به خاطر تورم اقتصادی و بیکاری در آمریکا وضعیت مالی بدی دارد و این درحالی است که مایکی تنها پسر او ناگهان مبتلا به بیماری قلبی شده و پزشکان برای نجات جانش، پیوند قلب را تنها راه چاره می‌دانند. جان کیو که به علت قوانین مغرضانه شرکت بیمه، ازخدمات محروم شده، ازعهده مخارج برنمی آید. اوعده‌ای ازبیماران وپزشکان را گروگان می‌گیرد.

***************************
فیلم‌های سینمایی و انیمیشن«نامه به ناشرمحترم»، «استوارت کوچولو۱»، «دائی هانتس»، «فراربه سوی پیروزی» و «قتل عادلانه» روز جمعه ۱۹ خرداد ماه ساعت ۱۳:۱۵، ۱۵، ۱۷، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

شبکه آموزش

فیلم سینمایی «ذهن زیبا» جمعه ۱۹ خرداد ساعت ۱۴ ازشبکه آموزش پخش خواهد شد.
دراین فیلم با بازی راسل کرو، ادهریس، کریستوفر بلامرو جنیفر کانلی می‌بینیم: «جان نش» نابغه ریاضی جوانی است که در سال ۱۹۴۷ در دانشگاه پرینستون تحصیل می‌کند. او تئوری‌های نوآورانه خویش را در این دوران عرضه می‌کند و باعث انقلابی در علوم ریاضی و اقتصاد می‌گردد. سه سال بعد او استاد این دانشگاه می‌شود و سپس به استخدام پنتاگون درمی آید تا در اوایل دهه پنجاه و در اوج جنگ سرد به مبارزه با جاسوسان روس بپردازد.

در همین دوران او با «آلیشا» دانشجوی تیزهوش خویش ازدواج می‌کند و صاحب فرزندی می‌گردد، اما به زودی توهمات و تصورات مالیخولیایی به اوهجوم می‌آورد و دچار بیماری اسکیزوفرنی و پارانویا می‌شود. نبوغ و دیوانگی درهم می‌آمیزد و مرز میان واقعیت خیال و توهم در ذهن او در هم می‌ریزد. او سی سال دچار این بیماری و در بیمارستان‌ها بستری می‌گردد تا سرانجام تصمیم می‌گیرد…

فیلم سینمایی «ذهن زیبا» به کارگردانی ران هاوارد و تهیه کنندگی ران هاوارد و بریسان گریزر محصول آمریکا در سال ۲۰۰۱ ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *