عکس های جدید بازیگران در جشن چهل سالگی شبکه یک سیما

عکس های جدید بازیگران در جشن چهل سالگی شبکه یک سیما

بهنوش طباطبایی و لعیا زنگنه

برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب بروید

جشن چهل سالگی شبکه یک سیما ۵ بهمن ماه با حضور جمع کثیری از عوامل این شبکه و بازیگران سینما و تلویزیون در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.
در این مراسم،مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما در سخنانی گفت: در ایام دهه فجر بنا داریم هر شب سریال های یکسال را بررسی کنیم و مردم با ارسال پیامک یک سریال را به عنوان بهترین سریال یک‌سال انتخاب کنند.
وی ادامه داد: در این روش طی ۱۰ شب سریال‌های ۱۰ سال شبکه یک سیما بررسی می شوند و در نهایت ۱۰ سریال برگزیده انتخاب می‌شوند. در سه شب پایانی نیز از این برگزیدگان سه سریال انتخاب خواهد شد و در نهایت در شب فینال، یک سریال از سوی مردم انتخاب خواهد شد که به طور ویژه از آن تقدیر خواهد شد.
فرجی اظهار داشت: در کنار انتخاب بهترین سریال، هر شب یک بازیگر زن و یک بازیگر مرد نیز به عنوان بهترین بازیگران یکسال انتخاب خواهند شد. البته این مسابقه فقط برای سریال هایی است که به طور مستقیم در شبکه یک تولید شده اند و شامل سریالهای مرکز سیمافیلم نخواهد شد.

در ادامه نیز مراسم تواشیع اجرا شد و پس از آن با حضور علی دارابی معاون سیما از مدیران سابق شبکه یک طی ۴۰ سال گذشته قدردانی شد که این مدیران عبارت بودند از صلواتیان، مشیری، جعفری جلوه، برازش، گرجی و پورمحمدی.

تجلیل از مستندسازان نیز بخش دیگر این برنامه بود و ارد عطاپور، محمدعلی فارسی، سعید نبی و محمد شکیبانیا از جمله افرادی بودند که با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین اقبال واحدی، هرمز شجاعی مهر، بهرام شفیعی، محمدرضا شهیدی فر، شعله قهرمانی و فرزاد جمشیدی به عنوان مجریان پیشکسوت شبکه یک تجلیل شدند.

اجرای موسیقی توسط علیرضا قربانی و گروهش نیز از بخش‌های دیگر برنامه بود و در ادامه با حضور داوود میرباقری و سیروس مقدم از مادران شهید عباس بابایی و حسن باقری تجلیل شد که در این بخش از برنامه همه به احترام این دو شهید و اعضای خانواده‌شان ایستادند و برای دقایق متوالی آنها را تشویق کردند.

منیژه حکمت همسر شهید بابایی که در نبود مادر این شهید در مراسم حاضر بود، طی سخنانی ضمن تبریک آغاز ربیع الاول و تشکر از مدیران تلویزیون و عوامل سازنده سریال شوق پرواز از حاضران خواست تا برای ایشان و شهید بابایی دعا کنند.

مادر شهید حسن باقری نیز در سخنان کوتاهی اظهار داشت: از زندگی فرزندم یک سریال ۱۰ قسمتی تهیه شده که بناست سال آینده از تلویزیون پخش شود، ضمن اینکه سه جلد کتاب با موضوع زندگی شهید باقری تهیه شده که قرار است روز شنبه رونمایی شود.

پس از سخنان مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان که از حمایت‌کنندگان مالی برگزاری این مراسم بود، از کامبیز اخوان صفا، سمیرا رستمی و والی نژاد تجلیل شد.

در بخش دیگری از این مراسم فرجی، میرباقری، مقدم، جعفری جلوه و گرجی روی سن آمدند و هدایای برگزیدگان بخش های مختلف را به داوود میرباقری، سیروس مقدم، حسن فتحی، مسعود جعفری جوزانی، رضا جودی، الهام غفوری، محمدرضا ورزی، علی لدنی، رسول صدرعاملی، علیرضا نادری، علی اکبر محلوجیان، علیرضا طالب زاده، ابراهیم حاتمی کیا، سید کمال طباطبایی، محمدرضا هنرمند، یدالله صمدی، سیدضیاءالدین دری، محمود فلاح، علی شاه حاتمی، حسن بشکوفه، بهرام بهرامیان اهدا کردند.

در بخش بازیگری نیز جوایز به شرح زیر به برگزیدگان اهدا شد:
امیر جعفری، بهنوش طباطبایی، مسعود رایگان، محمد کاسبی، الهام حمیدی، افسانه بایگان، محمدرضا شریفی نیا، پوریا پورسرخ، لعیا زنگنه، علیرضا خمسه، کورش تهامی، امین زندگانی، نسرین مقانلو، زهرا خادمی راد، ثریا قاسمی، پوراندخت مهیمن، ستاره اسکندری و حسین یاری.
مرجع:فارس

ابراهیم حاتمی کیا – پورشیرازی

آقای واحدی

الهام حمیدی

تقدیر از مادر شهید حسن باقری توسط فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران در جشن چهل سالگی شبکه یک سیما

امیر عفری و علی صالحی

الهام حمیدی

کورش تهامی

محمدرضا شریفی نیا

لعیا زنگنه

ملیکا زارعی یا همون خاله شادونه

مراسم جشن چهلمین سالگرد تاسیس شبکه اول سیما چهار شبه شب با حضور جمعی از بازیگران،‌ تهیه‌کنندگان‌، کارگردانان و نویسندگان، مجریان، مستندسازان، مدیران اسبق و خانواده شبکه یک برگزار شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *