محاسبات ریاضی با گوگل

سطح: مبتدی
محاسبات ریاضی با گوگل
حل معادلات حسابی و هندسی، تبدیل واحدهای مختلف از جمله طول، حجم، فشار، انرژی، ارز و… از جمله کارهایی است که با استفاده از ماشین‌حساب قدرتمند گوگل می‌توانید انجام دهید. اصلا تا‌ به‌حال از این ماشین حساب استفاده کرده‌اید؟ اگر تابه‌حال این تجربه را نداشته‌اید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا با وارد کردن عبارت ۱۲+۳۴، اولین محاسبه ریاضی خود با گوگل را انجام داده و نتیجه را مشاهده کنید.

دوست دارید کمی پیچیده‌تر عمل کنید؟ عبارت ۴۵%of 39 را وارد کنید تا ۴۹ درصد از مقدار ۳۹ را به‌دست آورید. قیمت لحظه‌ای ارز نیز با دستوراتی مشابه ۲۳USDIN Euros قابل مشاهده است.

حالا که به قدرت پنهان گوگل پی بردید و دوست دارید بیشتر با دستورات قابل اجرا در این موتور جستجو‌‌/‌‌ ماشین حساب قدرتمند آشنا شوید، می‌توانید به لینک زیر بروید تا فهرستی از مجموعه دستورات قابل پشتیبانی در آن را با مثال‌هایی زنده مشاهده کنید:

http:‌‌/‌‌‌‌/‌‌www.googleguide.com‌‌/‌‌help‌‌/ ‌‌calculator.html

همچنین موتور جستجوی گوگل امکانات دیگری را نیز همچون همین ماشین‌حساب در اختیار شما قرار می‌دهد. نمایش وضعیت آب‌و‌هوا، نمایش ساعت محلی، غلط‌یاب املایی و… برخی از این امکانات هستند که برای آشنایی بیشتر با هریک از آنها نیز می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

http:‌‌/‌‌‌‌/‌‌www.google.com‌‌/‌‌intl‌‌/‌‌en‌‌/‌‌help‌‌/‌‌features.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *