تصاویر گوگلی با علائم گوگلی!

سطح: متوسط
تصاویر گوگلی با علائم گوگلی!
سرویس جدید گوگل یعنی گوگل پلاس به سرعت در حال جذب کاربران مختلف از سراسر دنیاست و بسیاری از کاربران‌ نیز لینک پروفایل خود در این سرویس جدید را در وبلاگ و سایتشان به‌نمایش گذاشته‌اند. اگر شما هم دوست دارید لینک پروفایل خودتان را برای دیگران به‌نمایش بگذارید و کمی متفاوت‌تر از بقیه نیز این کار را انجام دهید، می‌توانید از سرویس آنلاین me+ کمک بگیرید.

به‌کمک این سرویس می‌توانید تصویر موردنظرتان را با نشان گوگل پلاس ترکیب و تصویری زیبا به‌عنوان آواتار پروفایل خود ایجاد کنید.

۱ ـ ابتدا به سایت http://turhan.me/+me مراجعه کنید.

۲ ـ با کلیک روی گزینه Choose، تصویر موردنظرتان را از روی هارددیسک برگزینید.

۳ ـ پس از آپلود تصویر و باز شدن ویرایشگر آنلاین، بخشی از تصویر را که تمایل دارید در آواتار نمایش داده شود انتخاب کرده و یکی از مدل‌های گوگلی موجود را نیز انتخاب کنید.

۴ ـ پس از مشخص کردن محدوده تصویر و انتخاب قالب موردنظر، روی گزینه Preview and Download کلیک کرده و پس از مشاهده تصویر نهایی روی آن کلیک راست کرده و گزینه Save as را انتخاب کنید تا تصویر روی رایانه شما ذخیره شود.

توجه: اگر در گذشته کاربر سرویس‌های دیگر همچون فیس‌بوک بوده‌اید و حالا می‌خواهید عبارت
+I have moved to Google نیز روی تصویر پروفایلتان نمایش داده شود، می‌توانید مراحل ۱ تا ۳ را تکرار کنید و پس از مشخص کردن محدوده تصویر موردنظر، از بخش بالا سمت راست، روی گزینه Facebook Pic کلیک کنید. در نهایت نیز با کلیک روی گزینه Preview and download تصویر نهایی نمایش داده می‌شود و می‌توانید آن را روی هارد‌دیسک رایانه ذخیره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *