گرون قیمت ترین کفش های زنانه

۱۰ کفش بسیار گران قیمت برای خانم ها
اگر به کفش علاقه خاصی دارید این مطلب می تواند برایتان حسابی جذاب باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید کمپانی های متعددی در جهان هستند که کفش هایی با قیمت خون پدرشان می سازند و می فروشند. خریدارهای این تیپ کفش ها یا زیادی پولدار هستن یا آدم های بی خیالی هستند که برایشان مهم نیست برای کفشی که به پا می کنند چقدر پول می پردازند. فقط همین که از آن کفشش خوششان آمده برایشان کافی است.

۱۰٫ صندل پاشنه بلند Stuart Weitzman

قیمت: ۵۰۰ هزار دلار آمریکا

گرون قیمت ترین کفش های زنانه
این کفش بسیار گران قیمت از یکهزار و ۴۰۰ قطعه الماس براق تشکیل شده است. کمپانی بزرگ جواهرسازی Kwiat در ساخت این کفش همکاری داشته است. این کفش نخستین بار در سال ۲۰۰۷ میلادی توسط هنرپیشه ای در مراسم جایزه اسکار پوشیده شد.

۹٫ کفش اصل «جادوگر شهر اوز»

قیمت: ۶۱۲ هزار دلار آمریکا
گرون قیمت ترین کفش های زنانه
اگر فیلم کلاسیک «جادوگر شهر اوز» که در سال ۱۹۳۹ میلادی ساخته شده است را دیده باشید، حتما این کفش را در پای جادوگر دیده اید. فقط ۷ جفت از این کفش ساخته شده است و فقط ۴ جفت از آن در سراسر دنیا موجود است.

۸٫ صندل کلاسیک و قدیمی با طراحی Stuart Weitzman

قیمت: یک میلیون دلار آمریکا

گرون قیمت ترین کفش های زنانه

دلیل گران بودن این کفش اول برای این است که در سال ۱۹۴۰ میلادی توسط «استورات وایتزمن» طراحی شده است. دوم هم دو گل رزی که در روی کفش قرار دارند. این دو گل از یکهزار و ۸۰۰ قطعه الماس ساخته شده اند و کمپانی جواهرساز مشهور دنیا یعنی Kwiat آن را ساخته است. این جواهر ۱۰۰ قیراط است. بعلاوه، ۴۰۰ قطعه الماس دیگر نیز در بخش های دیگر کفش استفاده شده است.

۷٫ کفش های «مرلین مونرو» با طراحی Stuart Weitzman

قیمت: یک میلیون دلار آمریکا

گرون قیمت ترین کفش های زنانه

این کفش گران قیمت برای هنرپیشه محبوب و مشهور قدیمی به نام مرلین مونرو است. در سال ۲۰۰۵ میلادی، هنرپیشه ای دیگری به نام «رجینا کینگ» در مراسم اهدای جوایز اسکار این کفش را به پا کرده بود.

۶٫ صندل الماس با طراحی Stuart Weitzman

قیمت: یک میلیون و ۹۰ هزار دلار آمریکا

گرون قیمت ترین کفش های زنانه

این کفش های گران قیمت از پارچه طلای سفید و ۴۶۴ قطعه الماس Kwiat ساخته شده است. این کفش فقط یک بار توسط «لارا هارینگ» در سال ۲۰۰۲ میلادی پوشیده شده است. او به طور همزمان یک گردنبند ۲۷ هزار دلار نیز به گردن داشت و به همین واسطه ۳ محافظ او را همراهی می کردند.

۵٫ صندل یاقوت قرمز با طراحی Stuart Weitzman

قیمت: یک میلیون و ۶۰۰ هزار دلار آمریکا

گرون قیمت ترین کفش های زنانه

این کفش از ۶۴۲ قطعه یاقوت ساخته شده است. در ضمن، حدود ۲۳۰ کیلوگرم طلای سفید نیز در ساخت آن به کار رفته است. ۱۲۳٫۳۳ قیراط از سنگ های قیمتی دیگر نیز در جاهای مختلف کفش استفاده شده است.

۴٫ پاشنه های تانزانیت

قیمت: دو میلیون دلار آمریکا

گرون قیمت ترین کفش های زنانه

این کفش با همکاری شرکت Eddie le Vian از فرانسه ساخته شده است. این کفش ها شاهکار هستند. در ساخت آن از یکهزار و ۸۰۰ قیراط تازانیت آبی، سنگ الماس و ۲۸ قیراط الماس تراش‌خورده استفاده شده است.

۳٫ کفش های سیندرلا

قیمت: ۲ میلیون دلار آمریکا

گرون قیمت ترین کفش های زنانه

این کفش ها نیز طراحی «استورات وایتزمن» است. در ساخت آن از ۵۶۵ قطعه الماس kwait، چرم ایتالیایی و طلای سفید استفاده شده است. این کفش یکبار توسط خواننده ای به نام «آلیسون کراوس» در مراسم اسکار سال ۲۰۰۴ میلادی پوشیده شد.

۲٫ کفش پاشنه بلند «ریتا هیورث»

قیمت: ۳ میلیون دلار آمریکا

گرون قیمت ترین کفش های زنانه

این کفش های بسیار گران قیمت از افسانه Rita Heyworth الهام گرفته است. این کفش ها با دختر ریتا به نام «یاسمین آقاخان» تعلق داشته است. این کفش‌ها فروشی نیستند.

۱٫ کفش های «هری وینستون»

قیمت: ۳ میلیون دلار آمریکا

گرون قیمت ترین کفش های زنانه
این کفش ها به سال ۱۹۳۹ میلادی تعلق دارند و برای فیلم «جادوگر شهر اوز» است. این کفش برای بزرگداشت ۵۰امین سالگرد این فیلم دوخته شده است. ۵۰ قیراط الماس نیز به این کفش اضافه شده اند./ برترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *