ساخت سریال جدید پرستاران ایرانی در راه است

ساخت سریال جدید پرستاران ایرانی در راه است
سریال «پرستاران» ایرانی در راه است

سری دوم سریال «ستاره حیات» به کارگردانی جواد ارشاد با توجه به رضایتمندی مرکز اورژانس کشور از ماحصل سری اول آن، ساخته می شود…

نیونت به نقل از روزنامه تماشا: سری دوم سریال «ستاره حیات» به کارگردانی جواد ارشاد با توجه به رضایتمندی مرکز اورژانس کشور از ماحصل سری اول آن، ساخته می شود. فریبا توکلی تهیه کننده این سریال در این زمینه گفت: «هنوز زمان پخش سریال «ستاره حیات» مشخص نشده است و احتمال دارد پس از ماه رمضان روی آنتن برود. البته هنوز چیزی قطعی نیست.»

 

 

«ستاره حیات» ۸۰ لوکیشن دارد که ۱۵ مکان اصلی و بقیه فرعی هستند. این سریال ۱۳ قسمتی یک اکشن پزشکی است که در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با مشارکت مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور ساخته شده است. حسین محجوب، بهزاد فراهانی، ثریا قاسمی، نیما رییسی، کامران تفتی، نسیم ادبی، فریبا متخصص و … بازیگران اصلی این سریال در کنار ۸۰ هنرمند دیگر هستند.

«ستاره حیات» که به عنوان یک پروژه الف برآورده شده، درباره یک ناحیه از اورژانس کشور است و داستانش پیرامون زندگی مسئول این پایگاه سلیمان میلانی می گذرد. این مجموعه علاوه بر نمایش زندگی خصوصی او به همراه همسر و فرزندانش و ماجراهای شخصی تکنسین های اورژانس، در هر قسمت شاهد دو ماموریت اورژانسی هم هستیم. داستان کلی این مجموعه یادآور حال و هوای مجموعه خارجی «پرستاران» است که اخیرا پس از سال ها دوبله آن برای پخش از شبکه اول تلویزیون به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *