پیام وی‍ژه بابک جهانبخش به همه طرفدارانش آذر ۹۰

پیام وی‍ژه «بابک جهانبخش» به همه طرفدارانش ؛
پس از این سکوت، منتظر غافلگیری‌های بزرگ باشید!
پیام وی‍ژه بابک جهانبخش به همه طرفدارانش آذر 90
نیونت : بابک جهانبخش پس از کنسرت موفق ۸ مهر ‌اش در تهران، درسکوت کامل خبری به سر می‌برد و کمتر در مجامع رسانه‌ای حضور دارد. قابل پیش بینی بود که این سکوت خبری، با اتفاق بزرگی شکسته شود و باز هم این خواننده به راس اخبار موسیقی کشور بازگردد.

خبر‌ها حاکی از این است که این خواننده پس از رضایت از برگزار کنندگان کنسرت آخرش در تهران، قرارداد بلند مدتی را با شرکت «اکسیر نوین» منعقد کرده و مدیریت کار‌هایش را به این موسسه و «محمدرضا خانزاده» سپرده است و از این پس او وظیفه تمام برنامه‌های تهران و شهرستان این خواننده را بر عهده خواهد داشت.

جهانبخش در این باره به «موسیقی ما» گفت: «اجرای موفق من در کنسرت مهر ماه بهترین دلیلی بود که برای ادامه فعالیت‌هایم بحث قرارداد‌هایم را جدی‌تر دنبال کنم و پس از پیشنهاد‌های مختلف تصمیم گرفتم با شرکت «اکسیر نوین» و آقای «خانزاده» قراردادی بلند مدت امضا کنم.»

جهانبخش درباره برنامه‌های بعدی‌اش نیز گفت: «قطعا پس از ایام سوگواری در تهران برنامه زنده متفاوت و ویژه‌ای خواهیم داشت و درحال برنامه ریزی برای تور کنسرت‌های اروپا و خارج از کشورمان هستیم. البته در حال برنامه ریزی برای اجرا در شهرستان‌ها هم هستیم که دوستان خارج ار تهرانمان را نیز از نزدیک ملاقات کنیم.»

این خواننده در مورد آلبوم جدیدش نیز گفت: «در حال مذاکره با افراد مختلف برای همکاری هستم و به محض اینکه به قطعیت برسیم اسامی آن‌ها را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.»

جهانبخش همچنین در مورد گروه جدیدش برای اجراهای زنده گفت: «بنا بر صلاحدید دیگر با گروه قبلی همکاری نخواهم کرد. هر چند هنوز دوستان خوبی برای هم هستیم و در ادامه این مسیر و فعالیت هنری قطعا نظرات دوستان را هم در بهبود روند کاری‌ام مورد نظر خواهم داشت. ولی فکر می‌کنم که برای کارهای بزرگ‌تر و جدی‌تر باید بزرگ فکر کرد.»

او در بخش انتهایی صحبت‌هایش نیز پیام وی‍ژه‌ای را برای هوادارانش داشت: «مطمئن باشید همه انرژی من برای ادامه فعالیت هنری شما هستید و سکوت این روز‌هایم سکوتی بزرگ قبل از یک غافلگیری بزرگ است. به امید خدا بعد از ایام سوگواری با قدرتی چند برابر باز هم به عرصه موسیقی باز خواهم گشت و خودم دوست داشتم با تمرکزی زیاد کار‌هایم را درسکوت کامل پیش ببرم. همکاری جدیدم با محمد رضا خانزاده را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم روزهای بزرگی را بتوانم برای بهترین طرفداران دنیا که شعور بالای موسیقی هم دارند، بسازم».

منبع : موسیقی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *