آلبوم جدید یک و یازده دقیقه ماهان بهرام خان (مجوز)

ماهان بهرام خان اعلام کرد:
یک و یازده دقیقه به دنبال مجوز است …

آلبوم جدید یک و یازده دقیقه ماهان بهرام خان

نیونت : به تازگی آلبوم جدید خود را با عنوان «یک و یازده دقیقه» را به پایان رسانده‌ام و برای اخذ مجوز انتشار آن اقدام کرده‌ام. به گفته این خواننده آلبوم جدید وی در حال حاضر برای دریافت مجوز، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سر می‌برد.

وی درباره زمان انتشار این آلبوم این نوید را به مخاطبان خود داد که به زودی آن را به بازار خواهد فرستاد و همه تلاشش را در این مورد خواهد کرد. در این باره متذکر شد: با توجه به اینکه آلبومم در مرحله مجوز است، در خوشبینانه‌ترین حالت، بعداز محرم و صفر به بازار می‌آید. در غیر این صورت انتشار آن را به سال آینده موکول می‌کنیم.

بهرام خان در توضیح این روند، گفت: متاسفانه تنها چیزی که در آلبوم دست من نیست زمان انتشار آن است وگرنه دوست داشتم آن را هر چه زود‌تر به دست علاقه مندان برسانم. شرکتی که با آن‌ها وارد همکاری شده‌ام، نظرش بر این است که پیش از انتشار آلبوم، کارهای تبلیغاتی بر روی آن انجام دهد. به همین دلیل باید کمی حوصله به خرج داد.

بهرام خان در مورد عوامل آلبوم جدید خود گفت: عواملی که در آلبوم هستند،‌‌ همان عوامل قبلی هستند و کسی حذف یا اضافه نشده است.‌‌ همان طور که قبلا گفتم، یاحا کاشانی، علی بحرینی، سید محمد کاظمی و سید عاطفه ابراهیم تبار ترانه‌های این آلبوم را سروده‌اند.

یک ویازده دقیقه «حاوی ۱۱ قطعه است که قطعه‌ای با همین عنوان نیز در آن وجود دارد. وی پیش از این درباره انتخاب نام آلبوم «یک و یازده دقیقه» گفته بود: به این دلیل نام» یک و یازده دقیقه «را برای آن انتخاب کرده‌ام که نام گروه ۰۱۱۱ را تداعی کرده باشم. ضمن اینکه به اعتقاد من این ساعتهای بخصوص، ساعتهایی هستند که در آن‌ها اتفاقات بخصوص می‌افتد.

به گفته این آهنگسازدر این آلبوم یک قطعه ریمیکس نیز وجود خواهد داشت. تنظیم کل قطعات» یک و یازده دقیقه «را بهرام خان به عهده دارد، اما در ملودی و آهنگسازی حضور شهاب رمضان نیز در آن به چشم می‌خورد.

ماهان بهرام خان پیش از این آلبوم» من هنوز.. «، را با همکاری آوای نکیسابه بازار عرضه کرده بود. سبک این آلبوم مانندآلبوم قبلی او R&B بوده و پیرو آلبوم» من هنوز.. «است.

» یک و یازده دقیقه «که در استودیوی شخصی این خواننده ضبط شده قرارداد انتشار خود را با یکی از شرکت‌های معتبر موسیقی بسته که بهرام خان نخواست فعلا نام آن را فاش کند. گفتنی است که هفته گذشته، قطعه‌ای از این خواننده با عنوان «گلای باغچه» منتشر شد که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

بهرام خان درمورد این قطعه گفت: ترانه این قطعه توسط سید محمد کاظمی سروده شده، و آهنگ آن را خودم ساخته و تنظیم کرده‌ام. این قطعه ترانه شریفی دارد و به دلیل استقبالی که از آن شده، قرار است در آلبوم «یک و یازده دقیقه» نیز از آن استفاده کنم.

البته استفاده از این قطعه در آلبوم جدید، وی را به ایجاد تغییراتی مجبور خواهد کرد. ماهان بهرام خان در این آلبوم کلیپی نداشته و آلبومش فقط به شکل صوتی منتشر می‌شود.

منبع : موسیقی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *