اطلاعات جالبی درباره زندگی احمد پور مخبر

احمد پورمخبرنابازیگر مسن سینمای ایران که به واسطه رضا عطاران وارد عرصه تلویزیون شده و مدتی بعد از آن نیز به سینما پیوست به تازگی در گفتگویی اطلاعات جالبی درباره زندگی اش ارائه داد.

به گزارش رجانیوز و به نقل از نیونت، بخش‌هایی از گفته های پورمخبر را در ادامه میخوانید:

حقوقم بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان بوده است
بیشترین حقوقی که برای بازی در یک کار سینمایی گرفته ام زیر ۲۰ میلیون تومان بوده است؛ حقوقم عموما بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان متغیر بوده است و اصلا نمیدانم این شایعاتی که درباره دستمزد ۱۰۰ میلیونی من رواج یافته از کجا آمده است!

عطاران اصلا هیز نیست!
بهترین فیلمی که در آن بازی کرده ام «خروس جنگی» بوده است شاید به خاطر حضور رضا عطاران در این کار. عطاران را خیلی دوست دارم و همیشه دوست داشته ام با او همکاری کنم. عطاران از آن بازیگرانی است که چشم پاک است و اصلا هیز نیست!

عباس قادری باجناقی است که فامیل نمیشود
عباس قادری(خواننده کوچه بازاری) باجناق من است اما به هر حال باجناق فامیل نمیشود چراکه میان دو باجناق هیچ ارتباط خونی وجود ندارد.

مدتی معلمی کردم
تا سوم راهنمایی بیشتر درس نخوانده ام و مدتی را به عنوان معلم کلاس سوم دبستان مشغول کار بودم. بعد از آن به میوه فروشی روی آورده و مدتی هم در چهارراه گلوبندک گردوفروشی میکردم!

یک آلبوم موسیقی به بازار میدهم
قرار است یک آلبوم موسیقی را به بازار عرضه کنم. البته در ابتدا بنا بود که یغما گلرویی ترانه های این آلبوم را بخواند اما به دلایلی این امر محقق نشد و حالا تصمیم گرفته ام که با ترانه هایی از خودم این آلبوم را پر کنم.

دیر ازدواج کردم
من به نسبت دورانی که در آن زندگی میکردم، خیلی دیر ازدواج کردم یعنی حدودا ۴۰ سالم بود که ازدواج کردم. اکنون چهار فرزند دارم؛ دو فرزند پسر و دو فرزند دختر! همسرم آدم بیسوادی است و بنده خدا حتی فرق صد میلیون و پنج هزار تومان را نمیداند و فکر میکند پانصد هزار تومان بیشتر از یک میلیون تومان است!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *